注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

2010-12-(27.28..號)<第二篇>聖誕假期  

2011-01-07 01:19:03|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |
2010-12-(27.28..號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉

 

 

 

 

接上.上一篇日誌.

26.號.同肥瑩.爹D.媽咪.森美.kiven.豪婆瑩.江灣橋.打完邊爐.

行去烈士陵園站,搭地鐵返屋k拉.

2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉

 

2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉

 ..返到屋k..冇耐.傻秋又打電話黎.叫我出去宵夜噢.

2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉

 

呼呼.岩岩食完.兩次飯,又黎宵夜啊.希望我會肥啦.

2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉宵夜完.返到屋k.已經好攰拉.除衫沖涼lor.呼呼.呵呵..
 
12月.27.號.
成日冇野做.同kiven.去咗上下9.逼嚇多人既氣氛.
因為好耐冇試過啦.之前讀書果陣.成班同學一起上下九.食野.行街.
好懷念啊.霖返起.好開心.有時見到自己學校既校服.真喺使我霖起.
當初既我,都喺成班同.著住校服,周圍去.周圍行.但宜家冇了.呵呵.
不過都仲有校服喺屋k既.嘻嘻.
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉上下九,永遠都喺甘多人,應該話喺多撈頭.多非主流.呵呵.
 
跟住無聊.行嚇.上下九間新華書店.相信大家都有去果度買書吧.
我同kiven話.不如上去lor.懷念嚇.以前細細個讀書.成日買D咩作文書.
睇嚇d解答書會唔會令我地回憶返讀中學既味道.
見到甘多書.真喺使我霖返.讀書果陣死做筆記.等等.好多野.
好懷念.唔知大家有冇見到D.書都甘懷念當時既自己呢>???
 
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉  相信呢D書.大家都一定有買吧.呵呵.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉高考既同學,唔知有冇買呢.???
 
行完書店了.
去十莆路間.仙蹤林.食飯.
呵呵.今次坐低,第一時間就喺上,微博發野拉.
因為我部iphone未設置國內上網既數據.全部都喺香港數據.
所以費事整亂.唯有就喺見到有wifi.就去上拉.呵呵.
今餐飯,都幾開心gar.嘻嘻.
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉我笑kiven個頭..可以笑到成日啊.真喺成個雞甘.哈哈.笑死人啊.,
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉喺度等緊一個人...甘耐都未到.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉就喺等我後面個黑衣男子啦.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉哈哈.你遲到拉.你必須要埋單啦.今餐飯喺你既拉.呵呵.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉呼呼.後面得黑衣男.請我同kiven.吃飯lor.呼呼.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉衰到.仲要捏我耳朵.我在自拍野.哼....
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉其實我想喝牛奶得.不過應該沒有吧.還是抽只煙吧.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉真好吃.這兩個.
 
 
 RBT.食完飯,黎緊就喺去.地王.羅巧克力.呵呵.
唔錯啊.好靚啊.好得意..不過呢D巧克力大概為8蚊一粒.一共有18粒.
貴唔貴就見仁見智啦.主要喺睇好唔好吃既.我覺得一般拉.可能我喜歡甜.感覺唔夠甜.
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉幾靚.幾得意.如果送俾自己喜歡既人.值得去買啦.因為有愛心.嘻嘻.上面有地址卡片.可以去了
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉到家lor.
 
 
 
 12-28號.
傻秋,今日返公司羅野噢.
唉呀.衰婆啊.要我去你公司淘金揾你.
點知要我喺公園等咗你半個鐘.好慘啊.
好想喊啊.要我等.
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
悲哀lor.揾你,做咩呢.原來傻秋話.請我下午茶噢.
正啦.哈哈.我來啦.
佢話.微博轉得好勁噢.間野.叫我同佢兩個去試嚇.睇嚇喺咪好掂先.
原來間野.叫 甜蜜小棧.住淘金既朋友.同埋.喺財校讀書既朋友.應該都知呢間野噢.
呵呵.當然給我來上一杯.我最喜愛得芒果冰拉.正啊.
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉傻秋.你也真夠自戀.死要我幫你拍這個角度.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉好正啊.好味.嘻嘻.其實喺我自己中意芒果既.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉這甜甜圈.是送得噢.
 
不知醜得死傻秋.看著我.說.andy.我想同你影相.我要.
你那發嚎得聲音.可雷倒我了.
哼.怎麼拉.老要和我拍照.難道你又想跟別人說.我是你老公拉.
你們這女生啊.老喜歡拿我和你們拍得照片.到處騙人.說我是你們男朋友.
不會害羞嗎.你.....哼....
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉食完,埋單走人.回家去.
 最後給電話.給我老婆.燕嫣啦...
來我家完吧.我家有遊戲機給你打.有wi給你玩.
唉呀.少抽點煙啦.2奶.這對身體不好.可沒想到.突然哭了起來.
這時我默默不出聲.讓她哭吧,哭玩會開心啦.
沒多久.我說.我們出去走走吧.去文明路喝糖水.
這時.心情好點拉.
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉乖.乖女孩.不哭.最後,她給了我一條留言.叫我什麼都別問.什麼都別說.不過我也猜到什麼了.
 
唉呀.真多人啊.
到處找.還是去百合吧.這裏人雖然多.
但是.我找到位置啊.趕快坐下.
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉我故意中間分解得噢.嘻嘻.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉捂住嘴巴笑了吧.開心噢.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉我們個個都要開心.
最後.喝完糖水啦.
我們回家吧.你們兩個也來我家睡吧.
晚了就不要回家lor.
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉嘻嘻.,傻秋既然淩晨3點多叫我陪你宵夜.別玩拉.我要睡覺.哼.
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉傻秋.你是用了飄柔嗎?
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉你們這兩個.就是怕我偷拍.
 
 第二天.燕嫣.要去上課啦.
傻秋這女人.說要扮非主流.
你也太恐怖拉.
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
2010-12-(27.28.29.號)第二篇聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉好非主流啊.哈哈.好嚇人啊,
 
 
雷人啊.
 
最後.我準備好東西.走了.去找微微吃飯吧.哈哈.
接下一篇.
.下一篇.繼續.
2010-01-06.臭andy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  评论这张
 
阅读(95)| 评论(1)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017