注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

2010-12-31《第四篇》聖誕假期  

2011-01-10 02:14:03|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

2010-12-31.

結束,2010喇.

今日.同kiven的午飯去了廣州有名有氣得小洞天吃飯。

嘻嘻,最後得午飯.幾唔錯喔.

食唔曬.又喺水煮魚.連續幾日都喺喇.

出到去.打電話返屋k.叫個保姆出來一齊食.點知佢好似唔好意思甘.

喺都唔肯出來喔.大家一齊吃開心嚇啦.唉.

最後打包返去俾佢吃了.

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉睇嚇幾多.食唔曬.當然食唔曬啦.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉唔錯gar.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉我見到kiven.只雞手啊.
 
 

 之後.令埋野返屋k.

跟住上陣網.去越富.買咗條褲.

然後去接 靚女肥瑩收工.

跟住去荔灣買野.唉.俾人呃啊.買咗張台仔.60蚊.返到屋k.爛咗喔.

唉.仲要喺為咗張台.打的返黎啊.既喺.成80幾蚊啊.

 

最後.返屋k.打邊爐.

最後得晚飯有.好多人陪我地啊.哈哈.

有.傻秋. 奸人堅 .東明..kiven .kiven個師弟. FOX. 燕嫣.當然唔少得既喺我喇.

齊人開筷。食野。

 

 

食完野.之後.肥瑩,森美.明明.黎咗揾我啦.

一齊去中華廣場倒數喔.點知冇

跟住.傻秋.奸人堅.東明.燕嫣.要走啦.

省低我地幾個.今晚中華倒數.倒數完.去沿江路.飲酒.

出發前.大家

2010.自戀最後一刻.

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉點解我個嘴.好似好大甘.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉嘻嘻.我們全部.哈哈.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉kiven.你好樣衰啊.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉你們兩個.嗚嗚....怎麼我沒有.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉嘻嘻.有喇.可是我要你真得親下去喔.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉哼.....
 

 

.出發啦.

你中華喇.明明舊年喺有倒數啊.因為我兩年都喺度啦.

點解就喺今年冇啊.好可惜啊.白歡喜一場啊.

不過我地都有開心時刻.

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉kiss啊。我都想啊。

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉欺騙不少少年啊.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉離場時.真多人啊.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉人山人海.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉

 

 

離開人群.車又冇.行路去沿江路.飲酒.

周圍都好多人...

唔錯.露天酒吧.但就凍到飛起呢.

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉唔錯.環境幾好.就喺凍.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉兩打酒.飲唔曬.令返屋k.

 

2010-12-31《第四篇》聖誕假期 - 臭andy - 半個月冇更新拉.聖誕假期既相有拉
 
飲到.兩點幾.走人.
人真喺多.的士都欄唔到.半個鐘先有.
仲要同人搶的士.真喺慘啊.
3點就先返到屋k.
攰了.沖完涼.早訓喇.
 
今年.已經踏入.2011啦.
我願望喺.希望全世界既人開開心心.
大個仔喇.踏入2字頭啦.又老一歲喇.
我要成熟.生性.做個乖仔.
嘻嘻.
 
 
 
2011-01-09.臭andy.
 
 
  评论这张
 
阅读(148)| 评论(102)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017