注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

2010-08-27《重見朋友》  

2010-08-27 15:00:24|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

8月25號.

11點幾,突然見到個未接電話.原來係靚女; 余美琪.

呃.復返個電話俾佢,原來叫我出MK.

跟住上網見到吳清霞online.彈嚇佢先.睇嚇佢做乜.

點知又係叫我出MK.順和中心.買個鐘俾佢老豆.

橫掂我都係要出.只不過.唔想咁早出門既.

去到MK.我清霞係度等.kiven.點知個衰仔出佐站噢.

咁我地都出埋喇.然後我地又係度等Eldren.

突然有個女仔行埋黎噢.仲要係.喂.幫我做份訪問啊.

咁住清霞見佢咁冇禮物.唔理佢.然後我以前有邊個係度講野.

跟住我就拉清霞走.點知佢好爹咁同我講野.簡直AV女優首選啦.

見佢咁.我第一時間就霖起中華廣場d呀姨.記得mango同我講.

下次你見到呢d.我唔該你幫手做嚇啦.佢地好辛苦gar.

kiven.羅出部電話對住我黎玩.然後個女仔就擺姿勢.係咪影我既.

跟住我見佢咁顛.我羅出我部電話叫kiven幫我同佢影張喇.影完一張唔夠.

仲要第二張.

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 

今次呢個訪問.就係問我地係邊度讀書.讀緊咩程度.然後有冇做兼職.

咁我地就話.有.我地做鴨gar.,不過最近生意差d冇人幫襯.啱唔啱你既.幫襯嚇啦.

問我地年齡.大家都話.19歲.然後kiven話.可惜唔係18歲了.bobo脆啊.

總之玩死個訪問我地個女仔啦.

我地俾佐好多假資料佢.不過我就留佐個真電話俾佢啊.霖唔到.晚上時間佢真係打電話俾我噢.哈哈.

見到Eldern喇.一齊去順和啦.買完野.而我都送佐個三眼仔俾佢.呵呵.

然後去MTR,等余美琪.一齊去沙爹王下午茶.哈哈.余美換佐個髮型我都唔認得佢啊.

好難得既一張3人照.可惜少佐個好兄弟陳泳穎.不過聽講佢電發了.

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 大家都食野.就係得余美飲野.

杯野黎到.大家驚訝.成個花瓶咁大.飲死.

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 食完野啦.去衛信.買佐部電話俾細佬.行貨.5230.1200港幣.因為識人所以先咁平.

嘻嘻.跟住去睇衫喇.去佐I.t 同 Chocolate。睇衫.呃.我就睇啱條圍巾啦.3百幾,霖嚇個天咁熱,買都用唔到.

然後Eldred.就買佐件襯衫.

買完了.去搵姐姐先.

去花園街.哈哈.見到姐姐喇.原來佢買鞋.救命啊.呢個時候買d咁既鞋.

笑死我地3個啦.佢係咁叫熱.估嚇係咩鞋.原來係.....

 

 

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

我地笑到佢成條街. 冇辦法.係你搞到我地笑你啊.

跟住話請我打邊爐.唉.你既邊爐辛苦喇.帶我地真係遊花園啊.

行佐一個大圈.行到太子.跟住又行番旺角..救命.

搵到了.去到山東街.,去富臨打邊爐.

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵
開餐啦.多謝姐姐請我地吃飯.
嘻嘻.死kiven啊.係咁死影人地d醜照.笑死我喇.
2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵
 
2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵
 
又吃又玩.又笑.哈哈.
2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵
 
2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 哈哈.大家講野.我就係度玩電話..

玩自拍.哈哈.同埋羅部IP4.玩太古.呼呼..

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 

 

7點幾.吃到差唔多11點啦.埋單走人了.

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 仲商量緊去酒吧啊...

霖霖嚇.都係去哥哥間私人酒吧.呵呵.環境唔錯.入面咩都有得你玩.好多樂器.

可惜我都唔識.唉.

今晚又玩到淩晨番屋k喇.搭夜巴.番到屋k 2點40幾分.

第一時間都係俾人鬧.連續兩晚都咁夜番..唉.

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵

 

2010-08-27《重見朋友》 - 臭andy - 刪除鍵
 
 
 
2010-08-27.
臭andy

 

  评论这张
 
阅读(181)| 评论(12)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017