注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

2010-05-06<瘋狂得一天 喝酒 地鐵站>  

2010-05-07 01:20:10|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

<05-04> 星期2.

睡懶覺了.沒去上學.再想.還是整天不去算了.直到下午.首先去了.燕嫣blog 踩日誌.

就順便出來吧.然後燕嫣.傻秋 來了 我家附近地鐵站.,進入地鐵站.我們的嫣姐.真有勇氣.走過服務台.雙手托著臉.雙眼叮著.地鐵職員看.想看看他有什麼反映.沒想到.我去到.既然看到那個男得.很不好意思.望令外一面看.然後又對看.場面笑死.

問嫣姐.怎麼了.老看著人.她既然說.想睇嚇佢有咩反映..呵呵.

一起去.東川路 穗銀.吃粥和腸粉.嘻嘻.  跟住仲要收多我1蚊.俾少個蛋嫣姐.

地鐵中.我地係咁玩.係地鐵度打交.死人傻秋.搞到我受傷了.

入地鐵,嫣姐.既然係地鐵度剪指甲.醜死人了.

2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊

跟住啞峰黎啦. 嫣姐.同民民去接佢喇.

食完之後.搭地鐵去小北間小蟲飲酒,由烈士陵園.1號線轉5號線.呢個過程地鐵簡直激烈啊.

首先係地鐵度.對方踩對方.大聲講大聲笑.引唔少人注意..跟住轉線時.就由我.搭住兩位美女

行過轉5號線.點知呢兩個衰人.既然整我條腰.我怕癢gar.小姐.係咁整我.搞到幾唔好意思.

搭電梯時.既然見到.個男用個手指公.係咁堯個PP.我地見到.捂住個嘴係咁死笑.

地鐵場面激烈.係咁玩.真係好懷念番學啊.因為玩得好過分.我地太nice了.玩唔起既絕對冇人咁同我地玩了.

燕嫣係咁講.傻秋個波大.大波秋.等等.哈哈.冇辦法.係咁引人注目了.鬼叫傻秋個波 得罪燕嫣咩.

到小北了.小蟲.

來.大家一起來.喝吧.2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊

這晚.我們就喝酒吧.那些啤酒妹.鬼死咁串.又煩噢.幾個死埋黎.係咁推銷.服務又差.

跟住我地要第d.個死人啤酒妹激到走.笑死.

飲酒過程中.講起好多野.說起了愛情.

說起了一齊在沙河讀書得日子.讓我想起.當出是峰哥照著我呢.哈哈.

讓我最生氣就是.我去廁所.媽得.

個撲街條7唔知係咪有問題.我去廁所.尿兜 哦尿.

條野有問題去睇醫生啦.哦唔正個尿豆.哦落我個腳度噢..跟住又對住我咳嗽.

幾咁恐怖啊.我只腳啊.我當日著住校服短褲.我個腳都係佢d尿.激到我冇出聲.

因為係咁既場面.無論點都要忍.如果唔係打交就唔好了.

我忍你.一次算了.一共3次噢.都哦係我腳<小腿>度噢.你條野有問題就睇了.

何必咁呢.搞到我呢個受害者幾無奈.

仲有就係.哦尿就哦.唔好及我.搞到我幾尷尬.上次係市二宮又俾人及哦尿呢次又係.

叼.死撈HI.好冇品啊.注意嚇了.最好你條7爛鬼曬.

番到埋位.超冇隱.講佐俾佢地知.民民既然衝動起來.話打佢..唉.算了.

我係同民民一齊去廁所.當時佢唔知.因為我唔出聲.到出來我先講.搞到我係入面冼腳.

唉.andy.真係黑啊.

出來時.有個斯文四眼仔.係咁望住我./我係冼手盤度冼面.等我霖住冼完讓俾佢了.點知.仲要故意撞我一嚇.

唉.小子.想我注意你.出聲了.

我呢.就最驚人.係咁望住我了.超怕醜既我.

走了.12點幾.屋k人吹番了.因為第二日番學.

飛的了.下場佢地宵夜.我地唔去了.我同民民飛的走了.

走時.燕嫣既然俾呀峰拉上車.逼上車.

而我們秋姐.既然在那有個鬼佬問她.how much.哈哈..笑死啊.

燕嫣又衰既.係咁笑人. 你都要人要.有人問.   奇跡...哈哈.

<05-05> 星期三..

早上真早啊.回到學校.上午4節課.下午沒課.我既然上午四節都在釣魚.

釣啊 釣 ...認不住爬下了.才知道下午沒課.然後3號飯堂吃飯.

吃飯後.回到宿舍馬上睡著了..2點30睡到 .5點30多去吃飯..

真厲害啊我..晚上既然睡不著了..

<05-06> 星期4.

今天。發覺學校得水一直以來都是黃得。

把我白色得衣服都冼得變 黃了。讓我沒辦法不拿回來冼。哈哈。

鬱悶得我沒事做。今天拿了很多東西回家冼。

搭地鐵時。..

又來了.先生.你該不會是鬥雞眼吧.

就站在離我一米內.我在跟班內得女同學.小小聲得講電話.

你既然看著我.我在想.該不會是我臉有東西.就一米內望著我.

嚇得.望得我很久.嚇到我.馬上轉身.講電話.我怕了你.

上次搭車回學校又是個同學學生老看著我.這次又來.

我得行為又不會有問題啊.唉.

我一生人就是最怕別人看著我了...

怕了  怕了  ..

2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊2010-05-06瘋狂得一天 喝酒 地鐵站 - Andy.仔 - year,香港有《安非他命》睇啊

 

 

 

2010-05-07-

 臭andy

  评论这张
 
阅读(122)| 评论(15)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017