注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

2010-02-10<調酒飯局>  

2010-02-11 11:36:24|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 今日10號,

本黎好兄弟約今晚唱k..由於我要同d.調酒班同學吃飯.

所以.,..

15點幾.余美俾電話我,叫我去佢屋k.

因為佢搬佐新屋k了.一直.等佐好耐既公屋.總於令到了.

呵呵.今日就去余美屋k.參觀啦...

雖然黎我屋k係有d遠.可惜.冇以前咁近了.但都係係屋k附近.只不過.行過去耐既.

入到,對我黎講間屋好大了.3房.一大廳..唔錯唔錯.

係香港住到咁既屋.開心死了..呵呵.

我地個個係度玩自拍.哈哈.

余美/.仲煮埋野俾我吃.好耐冇試過女仔煮野俾我吃了.

哈哈.佢地學校.啱啱.BBQ.完.番到黎.佬吳.攰到飛起.

係余美度都要趴低了.

哈哈.好兄弟.還錢俾我.老余.還佐30人民幣.俾我.

老陳.還佐30港紙俾我.係俾多10蚊因為我死都要呃佢10蚊.

呃完。之後話去M記。因為佬吳同佬余都有6折卡.

霖住一齊食曬10蚊啦./佬陳趕住番屋k.

落黎時.我既然跌佐果10蚊.落黎時有啊.我霖係我過馬路時跌佐了.呵呵.

冇得吃.

 

 參觀完.佬吳11號番大陸了./ 番佛山過年.

然後話最後一晚.大家一齊唱k.可惜.唔得了.因為我要陪d.調酒班同學吃飯.

我一個唔去.全部都唔去了...又係因為我.

我約佐調酒班同學先gar.所以...好兄弟.唔好意思啊....

 

 

         7點幾了..搞掂.我要出發了.

  去旺角.食飯,本來加我有6個人喇.點知好多個都唔得閑.

 RA.組織gar.又唔出現噢.忙work.黎唔到.又牛底啦.

肥川,又唔聽電話.死佐喇.

TAK.要番工.所以..

小男.facebook.留言.又係番工.冇時間.

真係個個都忙到....

宜家想約出來真係好難.香港地.做野勁辛苦.時間又少.

約唔出來.又係幾正常.星期6-日.唔一定個個都有假.可惜.

今次.有.jeff.   natalie,  啞彤., 仲有我.

又係4條命.唉.

四個人.朗豪坊吃飯了.池記.

一齊傾計.一齊影相.好多相都係啞彤部相機度.要去佢facebook羅了.

傾大家d事.呵呵.啞彤邊讀書邊做野.natnlie.冇讀書.冇做野.

jeff.馬會做野.我就死讀書.哈哈.

吃完飯,jeff.又唔飽.3個人陪巨M記.望住佢吃.嘩哈哈.

jeff.你個胃口真係勁大.睇你又唔肥喇.呵呵.

今次唔怕講.真係有d悶.因為.個個都唔講野.

搞到好似.啱啱識大家咁.到最後.先有傾幾句.

11點幾.走了.番屋k了.

            2010-02-10

                                臭andy...

2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。2010-02-10調酒飯局 - Andy.仔 - 宜家覺得facebook好玩d。

 

  评论这张
 
阅读(72)| 评论(0)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017