注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

2010-11-08《sunnny仔生日》  

2010-11-09 16:13:00|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

咁難道星期六,日.放假.

上星期講好佐.去sunny屋k.佢條仔生日.一齊慶祝噢.得.冇問題.

我既然係冇節目噢.

星期六成日都係屋k.對住部電腦出都未出過街.

星期日.訓到成2點兩點幾.起身.開電腦.

第一時間on 番個 msn. 先.點知.都係冇人撩我傾計.

呵呵.跟住有frd搵我喇.哈哈.視頻嚇先.哈哈.

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

上埋facebook.睇嚇有咩睇啦.咁啱.miggie.就係facebook搵我傾計喇.

既然同我講悶噢.me to.我都好悶.咁可以點啊.霖霖嚇.有計啦.

出來一齊下午茶喇.就近你.都冇所謂.可惜.女仔真係煩.我要沖涼啊.我要冼頭.我要化妝.

點知3點幾.一拖.拖到5點30分先出門.激死.

我話.食飯算啦.唔下午茶喇.咩時間啊.

我都執好個樣啦.你仲更耐噢.自戀嚇先.

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

ok.如果食飯得我地兩個.我驚悶死.唯有係facebook度.呼叫.有邊個出來吃飯.去將軍澳.6點地鐵站見.

ok.總於有人應啦.速度真係快啊.仲快過.blog.留言.同埋.國內既QQ群講野.所以facebook幾好用喇.

成日都上facebook.唔記得blog.同微博啦.

好好好.出來既有,呀may.同sunny.但可惜唔記得叫ice.既然打電話黎鬧.

去到.將軍澳.正.一齊吃飯.一齊吹水.傾嚇.大家既愛情故事.

.呵呵.不過.愛情就係咁麻木了..愛情.唔霖啦.

吃飯.

哈哈.個個同學,,都係好鐘意自拍喇.

飯前都要自戀先.

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

 

 

食完飯.我地就去公園度.等kiven.黎.跟住我要去商場廁所.頂唔住啊.好想尿尿.

.

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 黎佐後.

上佐sunny.屋k.吹水.

佈置.如何慶祝.當佢男朋友黎到.我地要應該點做.

做d乜.邊個影相.邊個拍MV.呢一個生日.sunny.好俾心機.我睇得出佢好緊張.

知道佢好落力.但問題係.佢既然整個蛋糕.超樣衰.好彩買佐個自私<芝士>蛋糕.哈哈.正.呢個先好吃啊.

未黎.我地餵食啊.當然要係佢屋k,搵野吃啦.哈哈.

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

 

sunny仔.未黎.見到migge.已經攰佐係度喇.省低既.個個都好活潑.

好開心.好搞笑.

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

原來miggie.病佐啦.

sunny既生日禮物.係好多張相.整成既一個相架.好開心啊.

因為見到我張相.霖唔到.有我份噢.哈哈.開心開心.XD.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 哈哈.

.....

sunny仔黎.到.大家唱歌.跳舞啦.哈哈.

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.
 
 
 
 
 
有蛋糕.既然冇碟.本來大家霖住用手吃喇.
但霖霖嚇.唔好啦.
用叉吧.哈哈
2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.
呢個蛋糕.係唔吃得.一定好難吃喇.哈哈
 
 
2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.
 

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

呢個生日.sunny.仔.開心到.想喊啊.哈哈.既然俾我睇穿啊.

但係.開心就好

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

康康.你條褲.......................................................................................................

本來全班都係sunny屋k.訓喇.由於.大家都未執野.所以算了.

因為第二日.要去camp.所以.算了

大家都提早走啦.而我都要儘快啊.

我要去深水埗.羅野.順便飲糖水.所以.又要早去.又要早番.

第日.6點要起身.所以.早早早.

哈哈.

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

 

2010-11-08《sunnny仔生日》 - 臭andy - 無拉拉話我似譚傑希,一d都唔似.

    .....

2010-11-08/

醜andy

 

 

  评论这张
 
阅读(162)| 评论(2)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017