注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

2010-11-21(起來、起來。起來)  

2010-11-24 23:59:52|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

尋晚.

打完邊爐.

3點幾就訓.

攰喇.

訓?

成晚冇訓lor.

訓落床.

呀紫既然係度玩電話.

玩咩.玩game.

跟住無拉拉.同我講起同呀may既愛情歷史.

救命.訓就冇得訓啦.睇相就大把喇.

呀紫成部iphone.都係呀may既相.

成千幾張.用個手係咁滑.滑.

俾我睇.同我講呢張點.點.點.幾月影.

做咩影啊.等等.聽到我都想訓啦.

想訓著啦.

突然黎首 胡清男既 <兩個世界 >

頂癮啊.差唔多訓著喇.又黎首歌.搞到.我醒.

唉.就係咁.又講野.又聽歌.不知不覺.淩晨5點幾先訓.,

訓嚇又醒.陌生床.係難訓d啦.一訓.就醒佐兩次.

12點幾.總於醒喇..

 

 

 

2010-11-21(起來、起來。起來) - 臭andy - 由於blog上傳唔到相.新相係曬日誌度.

 

起身.搵唔到野食.打電話.叫pizza.

呵呵.

2010-11-21(起來、起來。起來) - 臭andy - 由於blog上傳唔到相.新相係曬日誌度.

 

2010-11-21(起來、起來。起來) - 臭andy - 由於blog上傳唔到相.新相係曬日誌度.

 吃野當然攤報紙喇.

見到呢張報紙.正啊.原來咁多女性係咁既.

呵呵......

不知不覺.

邊吹.邊笑.

呀king.都係度.哈哈.

俾我知道佐d秘密噢.

哈哈.尋晚你地兩個想搞咩.哈哈.

哈哈.我andy.真係勁.既然忍住唔笑.

只講.正常啊.哈哈.

宜家3點幾啦.

走人喇.落到地鐵站.去戲院睇電影.

睇.<實習X室>

悶到爆.唔係好好睇既.

睇到我訓著.

死人呀may啊.約好佐.MK.下午茶.

點知訓覺訓到.唔知醒噢.掂啦.

就咁.一個下午過完喇.

然後番屋k啦.

 

..

 

2010-11-23.

醜andy.

  评论这张
 
阅读(169)| 评论(7)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017