注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

2009.07.28<逃課去唱k>  

2009-07-29 00:39:07|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

2009.07.28逃課去唱k - Andy.仔 - 臭andy.我快回廣州囖,我有副Q喇.

暑假了...個個都系放假啦...

但正在努力得我繼續培訓呀...因為我要努力.學多d野噢..

27號.晚.我見到我以前個班主任上Q噢.跟著我問巨.

如果我再翻廣州間學校讀得唔得啊..巨話得噢.

甘我就一年無去讀喇.跟著我問巨可以俾我跟住07屆畢業嗎?

然後巨話.等要問學校噢.如果可以既話就得,但要教學費囖..

我就無問題了.主要就系要翻個畢業證書...因為對以後都有用了.....

....................................

.................................................

...................................................................

跟著我好開心.高興到差d喊佐.因為我霖都霖唔到.老師話可以翻去讀.

但學校要唔要就唔知了.所以期待啊..

期待我真系可以啊.因為我想翻去啊.但老師話要翻學校讀書啊.

真系慘了.我就系想唔翻去讀啊.因為我想話我提早出來實習甘啊.但系唔知得唔得啊.

希望可以了...2009.07.28逃課去唱k - Andy.仔 - 臭andy.我快回廣州囖,我有副Q喇.....

 

...

 

 

       2009.07.28逃課去唱k - Andy.仔 - 臭andy.我快回廣州囖,我有副Q喇.                      今日哈哈.搞笑啊.....

成班同學一起無翻學噢.,.,哈哈..我地去佐唱k啊..

系旺角.neway..49一位..唱佐7個鐘.包2杯野飲..然後仲有個下午茶..,<仲有電腦玩tim>

呵呵.甘我地7個人去佐唱k喇..

下午無上課噢.我地唔乖了.逃課了..

好好笑啊.今日超級開心啊..

因為我地班有個女仔講白話唔掂啊.然後巨唱白話歌啦..

笑死成班人啊.

甘巨唱<十.分愛>喇.唔知點講啊.

有句系<早知不應試愛.未放開>巨呢就唱《早豬不應是艾,味放虧。》

哈哈。笑死全場阿。巨就系甘唱白話噢,因為巨識普通話啦。白話唔掂哦。

白話同普通話d一起唱啦。我最記得就系有句《一直愛》。《姨字愛》。。。

哈哈。巨唱一句。我地笑到全場啦。

總之十分愛呢首歌。笑死了。除左呢首。仲有好多啊。因為巨系甘唱白話歌。笑到我地全部唱唔到啊

成班系度笑。巨自己系度唱噢。

可能我甘講出來。唔好笑啦。如果系當場。一定笑到你爬系地下了。。。

...................................................................

唱佐7個鐘啊.個個系唱歌就唱.上網就上了.

而我就上Q.MSN.,同埋blog喇...踩嚇blog甘喇..

啊寶個衰仔啊.同嘉欣,玩大話色啦..

我地叫野飲呢就有.lemon啊.哈哈.7le啊.等等喇.

甘玩大話色啦.邊個輸佐就吃lemon喇.

開頭系吃薯條噶..跟著薯條吃曬啦.就吃lemon喇..

呢次lemon吃曬啦.開始大家都霖唔到.要吃ice啊.因為每杯野飲都有ice啊.

哈哈.笑死了.嘉欣輸到.

吃完.唔舒服系甘去wc啊.哈哈.笑死啊..然後話發冷喇.等等噢..系甘去wc噢..

o嘴啊.嚇到巨以後都唔敢玩了..

今日ktv呢..我最記得就系.....激情.

激情<人名>..話去wc.講得好細聲喇.跟著我地聽唔到噢.巨羅埋個袋出去啦.

啊寶羅住個咪話.叫。你走啦。然後激情話。我去wc啦。。

跟著啊寶話。唔廁所都要帶埋個袋啊。。啊明羅住個米話。人地換尿片啊。。

搞到人幾尷尬啊。笑死啊。。。不過對我黎講會覺得好笑啊。因為我系現場了。。

好低啊,neway。49蚊《2杯野飲。一個下午茶。然後仲有埋電腦系k房上網。》

我今日成日都online喇。。可惜系。無人m我呢。。

到最後。當然出現了。因為我點左好多歌。我自私d。我唱曬。。

嘉欣呢。吃佐ice。休息喇。公主呢。就玩電腦。激情就系度點歌。。

我點既歌我自己唱曬。啊寶約人。走左,啊明翻屋k吃飯。。

仲有個就系真系ice喇。巨都系約人啊。4個鐘到就走了。。

果時3女。我1男。然後玩起自拍了。。可惜讀卡器壞了。

唔系上傳啦。。。

                            早上。仲有個玩得好埋既叫啊包。

                             巨吾舒服啊。今日系地鐵站就黎頂唔住。跟著俾電話巨。個地鐵職員同我講電話。

                             話巨系九龍站。員工休息緊了。所以遲d翻學。

跟著唔舒服就遲到帶住口罩,蒙面超人啊。,啊sir見到。第一時間話唔舒服就唔好翻學了。

費事搞到成班H1N1,豬流感。隔離一個星期啊。哈哈。笑死啊。

跟著啊sir安排巨自己一個坐。唔俾我地同巨坐得埋了。因為驚傳染。。

就巨因為唔舒服。所以。無去唱k了。

留翻啊包自己上課。

唱完k。翻到屋k。 我online左個msn。問巨今日啊sir有無講乜。我地甘多個無返學。

跟著話我地班衰仔真系唔去翻學啊。哈哈。笑到0嘴啊。。

早上放學時。啊寶同啊sir講話。一起唱k呵下午。啊sir。以為講笑噢。點知我地黎真啊。

今日就甘逃課了。。

哈哈。。

不過覺得好好笑啊。。。。。

                                                                            2009.07.28.臭andy

  评论这张
 
阅读(111)| 评论(15)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017