注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

09.04.27.《大只橙》  

2009-04-29 13:53:39|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

.哈哈.4月27號.呵呵..大只橙.將會有好多野同我講啦.

講埋距d開心.唔開心.==啦.所以本少爺就出去陪巨了..

當然去飲野啦.我就未食飯了.我食意粉.巨飲野.因為距婆婆生日所以食飽曬.

甘我地坐低.傾左成幾個鐘了.當時發覺距好多野想講.但唔知點講.

都系我直接甘.幫距講出來.笑死啊.

跟住邊傾邊用電話上Q啦.然候.某人打電話俾巨喔.跟住我就同巨講了.話距點點啊.哈哈.

玩死果個人啊.笑到講唔到野啊.

然後我就要買牛雜食啦.買完就去恒寶啦.點知行到見到又想食腸粉啊.

食完.早知行快步啦.有人跌左個電話啊.如果我行快步就拾到部電話了。

可惜算了。俾人拾左啊.哈哈.好似系《N73又似K810哦.》

跟住繼續行翻去了.呵呵.然後就搭車回家..

可惜呢.拾唔到部電話呢.........

 

                                                                                              andy仔..

09.04.27.《大只橙》 - Andy.仔 - 我回来了、哈哈哈哈!09.04.27.《大只橙》 - Andy.仔 - 我回来了、哈哈哈哈!

 

  评论这张
 
阅读(89)| 评论(1)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017