注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

{補翻}2.14情人節,篇  

2009-02-18 18:41:20|  分类: 私人 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

2月14就系情人節了.呵呵,我自己覺得都算系開心.,都算唔開心了.

但唔開心既野就唔講了.呵呵

2月14.就系天下情人節,所有情人既節日。

應該都系會開心。記得當日。我做左只傻豬了。

因為我好懶噶。就趴系床度玩《notebook》了。最幣,我經常都系甘玩了.

不過就系度上Q.但系.有人系個群度講話.<今日出街見到好多情人手中都羅住花.>

然後到左下午.我同fox出去買菜了.但系賣花既人比較多.可惜買花既人比較少了.

我心霖.不如我都買囖.但系覺得會尷尬.所以........

到左夜晚.我既乖豬fox,唔舒服了.所以今日呢個情人節就系我落廚啦.今餐就由我黎煮飯啦.

呵呵.可以講系我第一次煮噶.因為我人真系好懶.所以呢d煮飯仔.我系唔會做.不過今次巨唔舒服.

我就煮了.不過講真啊.我都覺得好好味噶.

 

 

 

 

{補翻}2.14情人節,篇 - Andy.仔 - 尋找喜歡我嘚人{補翻}2.14情人節,篇 - Andy.仔 - 尋找喜歡我嘚人

{上面就系我煮既幾味了.}

然後食玩飯就因為fox家事.<都幾煩噶.>

所以成晚都無出去了.就系因為甘.d時間就系甘浪費了...

然後到左11點幾了<晚上>..跟住巨真系好唔開心了.

我就講左句,不如我地出去散心了.無事既.唔霖甘多的了...

然後每次我地出去我都會叫.記得帶鑰匙啊,唔好唔記得啊,

霖唔到呢次衝動的至.出左門到樓下.我就話.帶鑰匙未啊..

跟住巨話<叼,唔記得左啊,哎,點解呢排甘黑噶.>

然後,<睇黎又要去你親戚度羅了.>

跟住巨理都唔理我.就自己去了.我知了.所以我唔跟巨去了.俾巨自己去啦.

甘我就系樓下,等巨了.跟住見到有倆個人提住個桶.已經距離我有一百米了.

跟住我就沖過去,<先生.請這話多少一朵,>跟住,價錢就唔講了.就買左倆朵了.

我就將花手羅住放系背後.唔俾巨知.點知巨屋附近都系老鼠隆啊,四圍都可以通到.

點知巨翻來了.就系我背後.俾巨見到花了.然後巨開始笑了.我就好開心了

我就講<送俾你了.>笑翻嚇了.巨真系笑了.

跟住羅住花,行.我激動到話.

<你都系將d花放翻屋k門口了.>羅出行街,好難睇噶,

跟住巨就羅翻去了.我就同左巨去搭車了.哈哈..

去左我最中意既上下九了.因為上下九好多我地既回憶,所以愛上左上下九了.

跟住行左陣了.就去宵夜了.宵夜后.我地就去果個唔知叫咩站啦.總之就系上九路個站了.

嘩.好多人無睇清楚啊.以為1;00-5;00都有車噶.點知系無喔,系度等左差唔多有半個鐘了.

先知無車.然後就打的翻了.

翻到屋k,巨無啦啦.羅住d花.

{跪系我面前講...請接受我既愛意..}

呢個感覺我系唔知點講了.系唔知點講既心態啊.好怪啊.

我感動到,出唔到聲,就系度點頭.系甘點頭.

好開心啊.開心到想喊甘啊.

情人節我都收左巨既禮物啊.就系M記既限量版公主啊.

巨系起網上B翻黎俾我啊.系一套.呢個公子版系2007年了.

有哦24個,巨買目的系果幾個數字,.每一個公主都有.1.2.3.4.5.------之後既數字噶.

其實巨抽出幾個俾我.睇嚇我知唔知有乜特別.我就系睇唔出了.跟住我留意嚇.外表.之類.

先知.果幾個公子分別有.5字.20字,13字.14.字..照讀就系.5201314..

當時我做緊面膜噶.我就流嚇眼淚啊.

好開心啊..

 

{補翻}2.14情人節,篇 - Andy.仔 - 尋找喜歡我嘚人{補翻}2.14情人節,篇 - Andy.仔 - 尋找喜歡我嘚人  

<像素覺得系好差啊.系我部.nec日本手機影噶.>

覺得好唔知點甘..

 

                                                                                      andy仔..

                                                          2009.02.18號///..

 

  评论这张
 
阅读(125)| 评论(3)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017