注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

2009-12-20《靚女約出街》  

2009-12-21 01:39:20|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

哈哈...

今日全日陪曬d.靚女喇..

哈哈.爽啊..有靚女...

今日行程..沙面...

冇野做.行嚇.順便影嚇相甘囖..

呵呵.唔錯.

點知.俾個死人<潤芝>...系甘鬧我.

見你岩系澳門番黎.有時間咪同你行嚇囖.

同你去沙面.系甘鬧我.//冇辦法.點知沙面d.樓.建築緊.

冇辦法.你睇唔到巨靚果面.反而醜果面俾你見到.

你都唔冼鬧我.話我帶你去d甘樣衰既地方啦..無奈啊..

算喇.全日影相./吃野啦.

影完之後.就俾電話.傻秋..

傻秋個死8婆..死佐去清遠溫泉..巴閉喇..

番黎.一起東山見面.然後一齊黃花崗.好又多買野..

系甘鬧我地4個撲街..你記住啊.鬧佐成晚...

買完野.之後去.允臻屋k打邊爐...唉..

唉.我呢個做師弟就系甘慘了..

傻秋鬧佐我成晚.系又踩我.唔系又踩..我俾你叼到冇曬面了.仲要系.冇聲出啊.

望你一眼.就鬧我.食野了.望望望..

我夾菜.又鬧. 你就唔岩啦.夾俾自己. 要讓俾d 大gar嘛.<我知我全場最細>.

我整羊肉.又話我唔整俾你先..大佬.我點會霖到甘多啊...

總之鬧佐我成完.撲街....撲街....我死都記住喇...嬲死我啊...

    去過程.好好笑就系.我 傻秋..潤芝.3個系車度大叫.<仲有d乘客既>..

    好笑就系.去緊東圃.哈哈.又遠噢.又整路啦..路不平.坐系度.個人系甘彈..

     勁囖.我地幾個仲有d乘客.彈起身.仲要系好高..唔系一般矮.好多人系度尖叫.加 嘩..

我地幾個叫得最大聲了.個個望住曬..坐我後面個撈妹.仲搞野.好大聲甘講<我的媽啊.嚇死我了>

哈哈..當時場面好搞笑啊..然後我地5個人坐一部.3個輪既.摩托車.哈哈..系廣州.第一次坐.

但好危險.因為.個人亂甘過馬路.嚇到我地個個.幾甘驚....

  正啊..允臻個死野.自己一個住.2房.一廳.一廚房..第日.離家出走.我都要去你度住番幾日先得...

 

 

2009-12-21---臭andy

2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..

2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..2009-12-20《靚女約出街》 - Andy.仔 - 我要聖誕禮物.聖誕禮物啊..

 

  评论这张
 
阅读(53)| 评论(0)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017