注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

2009.01.04.分左手,仲系埋一起行街。  

2009-01-06 12:31:40|  分类: 私人 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

2009.01.04.分左手,仲系埋一起行街。 - Andy.仔 - ,FOX我要放棄你,還是給機會你分左手,仲系埋一起行街。 - Andy.仔 -  ,FOX我要放棄你了分左手,仲系埋一起行街。 - Andy.仔 -  ,FOX我要放棄你了分左手,仲系埋一起行街。 - Andy.仔 -  ,FOX我要放棄你了

分左手,仲系埋一起行街。

呵呵,对我黎讲。我觉得真系分开左了。但感觉上好似未分咁。

1月4号,訓醒左。食中午飯。食完。距叫我陪距去買野。買龍貓糧。俾BB食。

可惜去到。個人已經唔再賣了。《其實我真系唔想去啊。因為我覺得無必要。然而覺得想訓覺。》

距就講左。你唔去。以後無機會了。我想同你行街啊。,

跟住,《無奈表情。》。系咁吹我快D換衫。出去了。、

哎。好了。出門了。我竟然無力關門啊。睇黎要食肥D了。

咁就上下九行街了。然後問我食唔食呢樣,但我真系好飽哦。

然後就去左,我超內無去既2《撞仔》買左倆條電話線俾香港倆個同學先了。

然後距就話帶我行。我未行過既路。就系果條唔記得咩了。但我系廣州讀書時行過哦。

好多玩具。距仲問我。買唔買玩具。啊。暈啊。我唔細啦。仲玩。驚嚇死人啊。

不過我見到有個大金沙。大過我個頭啊。好夸張啊。哈哈。

然後呢。又行埋海鮮街了。但我都興趣買了。然後我有個建議《去長提了、。》

行嚇都好了。跟住行行嚇去左海珠廣場好多野賣果度。睇垃圾了。然後買左個暖水袋。同暖手豬仔。

然後就真系?《《《《《《《長提了。》》》》》》跟住我問距。。。

            如果有人問你你。系咪同andy仔,分左。你會點答。

           距話;唔出聲。我話;唔出聲唔得哦。無禮貌噶。距問我。想距點答。我話,我唔知了。

           但唔好答錯了。你可以發我個BLOG俾距地睇。米知有無分囖。順便增加人氣啊。哈哈。

           最後行到碼頭了。哈哈。無野做。撘船了。《我期待左好內同fox一起撘》。霖唔到今日會遇到了。

           跟住就過左去對面,海珠橋下。然後行嚇了。感受下珠江夜景。點知我仲期待左好內既《雙人單車》霖唔到

           我地又采了。我覺得好似個天俾翻個機會我。同距做埋未做既野。呢D系我地應成左對有機會一定會去試試。但霖唔到。系我地分左后先做到,我期待好內既《船,同雙人單車。》但仲有樣未做既就系《摩天輪》。曾經海洋公園我見到《摩天輪》我系都唔坐,因為我要等埋fox同我一起坐我就坐。睇黎下次再見到摩天輪。我都系自己坐了、哈哈。當我地一起努力。采住單車向前沖。感覺戀愛好似翻左黎啊。但系真系好開心。所有煩惱都唔記得曬啊。。采完了。跟住走了。距竟然問我。個手凍唔凍啊。我會OK啦。跟住距話距好凍啊。跟我話,你插入褲袋了。

然後距話想感受我對溫暖手手。跟住就捉住我對手了。我唔知點解我無放開。就系咁俾距捉住行到去越秀啊,夸張啊。然後我話呢條橋好長啊。叫珠江橋啊。頂海印橋啊。都唔記得了。距話唔冼15分鐘就到。感我話最起碼30分鐘啦。距話不用。然後話同我賭,賭咩都得。跟住我話好。因為我覺得唔會內了。霖唔到10分鐘搞定了。然後到橋底。距話。哼、15分鐘都唔冼哦。應成左我咩啊。跟住我立即回應。有咩。我有講過咩。因為我好驚阿。好采距話。算了。當無講過了。《其實我知距想講咩啊。》恐怖。。

然後行到越秀啊。真系遠啊。行左好內了。去左流前。食壽司。,仲要系排隊哦。呵呵。食完撘車走了。食得好少了。因為我食左幾個就飽了。

                                                                 2009.01.04.分手了。還好像戀愛一樣。

 

  评论这张
 
阅读(188)| 评论(14)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017