注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

今年既11月尾特别開心  

2008-12-02 23:00:08|  分类: 私人 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

呵呵。我已經有5日無登陸個blog了。

因為我無時間打囖。所以E+補翻先。。。。。。

11月27號《星期四》,我提早放工,呵呵,點解啊。因為快d翻去咯。去邊啊。

緊系翻屋k羅衫啦。羅衫在翻內地囖。好開心。

開心到唔知點講了。

哎。霖唔到。我落到樓下門口。突然發覺自己身份證唔見左哦。去邊啊。死穩啦。

穩唔到啦。我以為屋k人羅左哦。我打電話問啦。距地話無,好記得我上次系放系荷包度哦。

點解突然無啊。<心急>,好急啊。以為系銅鑼灣間7仔度唔見左了。跟住我翻去銅鑼灣穩啊。

一出站。先再打電話俾麻麻。問《穩到身份證未啊。》點知距話系屋k,然後我又翻去、

浪費時間。同車費。慘。。

翻到去。我叫我麻麻羅落個《身份證》俾我。然後我羅左后。立即去買野。買咩啊。

緊系買FOX最中意食既野啦。因為我知道距中意食咩。所以就買咯。唔少錢噶。哈哈。

今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX

不過我都會偷食噶。緊系食《肚子餅啦。》因為未食過。想試嚇味了。

雖然感睇落去好似先得幾盒。其實已經一大堆啊。好多啊。

買完。就搭地鐵轉轉埋東鐵去《羅湖》,呢個時間我無電話卡。打唔到俾距。聯繫唔到距。唯有系

過關時打個電話同距講聲我過關了。翻到去直接過距度啦。《因為我張電話卡唔見左。霖住補翻去噶,》

哈哈,到廣州了。我就打的了。嘩。當時晚11點幾了。好多人接的啊。我緊系唔會輸了。因為我行路好快啊。

快人好多噶。呵呵。

到了。見到距。第一時間。緊系笑啦。哈哈。系一種唔知點講既感覺。。跟住。。。XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

又一日了。

         11月28號《星期五》當日我就約左個初中同學。距系<輕工讀書噶。>然後我約左距出來行街了。

雖然我地都唔中意行《狀元坊》但系,算了,無野做,去行嚇都好咯。感我地就邊行邊買野咯。

我請距食野。距唔食哦。因為距話好飽。呃。我睇距又系好似我甘。甘瘦。無肥過。。

上下九又行了。本來想去北京路啊。但系時間問題。算了。

       不過我都好開心了。因為我同距有半年無見了。大家見嚇都開心。就系因為我地太掛住對方了。所以見見咯。

我都好多同學好內無見過了。好掛住大家啊。呵呵。我同距一樣大家都系好中意自拍噶。呵呵。

因為自戀哦。我見距。當然對方都話對方靚左好多了。呵呵。。

今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX

哈哈。。好可愛啊。哦哦哦哦哦。。lily我愛你。。。

嗚嗚。fox,,給電話我了。

距話距個friend俾左倆張票距。系《廣東國際旅遊文化節》,,。。。

叫我去哦。然後就去了。哈哈。

雖然我唔記得距個朋友叫咩名。感我系度多謝距先了。

呵呵。多謝你俾左倆張票我地啦。

嘩。當然我地系現場睇啦。可惜我地遲了。就坐系邊邊。好邊啊。睇唔到,不過算啦。我都可以感受氣氛咯

霖唔到有明星哦。哈哈。我系香港都經常見到明星了。霖唔到星期3系香港見多鄧麗欣同吳雨霏,之後翻廣州又。

有明星見囖。可惜黎我太遠。有、林俊杰、徐諾X、陳曉東、成龍、張敬軒、王心凌、-==啦、睇唔到哦。哎。霖唔到有《愛笑的眼睛》呢首歌哦。呵呵,因為我好中意啊。而且好有fell噶。真系霖唔到。當我聽到呢首歌時,感覺唔知點感。哈哈。見到好多花車啊。哈哈。珠三角啊。當然有香港。廣州。仲有我鄉下《東莞?》哈哈。我好激動啊。因為我見到東莞咯。原因系我好內無翻東莞啦。當時我見到有人舉起個牌《東莞加油》,我就望過去,嘩。東莞啊。然後仲見到香港啊。哈。香港d市民都系旅遊去噶。不過我就唔系了、呵呵。。。

最衰我電話無電了。先影左幾張無清既相。好失落啊。嗚嗚。。

今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX

今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX

睇完之後,翻屋k咯。。果度有好多d野既。點知距要我羅哦。頂。無奈。。

嘎嘎。。等我羅住果條有氣既野,打距。點知距唔夠我打哦。哈哈。俾我打到距無的還手,

然後呢,翻到屋k,系公路上同距倆個人打交,呵呵,開頭我唔夠距打啊。點知,我打贏左哦。

哈哈。笑死了。次次都系俾我打,上次都系。次次都同我打贏。呵呵。。

    11 月29了。《星期6》哈哈。

       Η`enson生日喔。。fox要帶我去參加距既生日會咯。呵呵。當日下午,fox要我剪髮。但算了,剪就剪咯。

  因為我都覺得好長了。點知就剪左後面小小了。當時我好火。因為距剪的我好丑。可以講系無乜點剪到,但我都

好火了。fox要我電發哦。明知我最憎就系電發啦。距要我電哦。我一句頂。唔電。《死都唔電。》最后緊系我最大。我話點就點了。當然唔電了。我覺得電發好似 撈b  甘。所以我唔會啊。

系時候了。要買野俾Η`enson,因為距生日咯。霖霖霖。。。。。。。。

 今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX

 

唔知買咩了。唯有買蛋糕啊。哈哈。我覺得個蛋糕唔錯啊。系我選啊。因為我覺的好睇咯。

呵呵。。買完就去距生日會了。開頭我以為好多人噶。點知唔系好多。所以我不怕。不緊張。

當然距生日我同距影相了。可惜好黑啊。所以就唔shou俾大家睇咯。唯有睇距既相了。

原來fox帶我去有目的。目的系。俾全部人知道我系距條仔。

呃。。。呵呵,你唔帶啊。都有人知了。嘩。好偉大。距系甘既。俾人見嚇我個丑樣。俾人知我有幾樣衰。哎。

霖唔到。我系全場最丑的一個。。好傷心啊。

出發咯。去到。無人哦。因為壽星仔未到。緊就由我地倆個人去了。坐系度等啦,等距好內啊。

好想罰距啊。可惜唔系好熟,所以不敢了。呵呵。

今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX

哈哈。好模糊哦。我去距度偷張靚仔相先的。。

==就有了。=================================================

================

============有啦。。

今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX

 

哈哈。有咯。。霖唔到你甘怕酸哦。我覺得你食左酸野。個樣好得意,好好笑,

哈哈。睇黎。呢次可以見到你可愛的一面咯。呵呵。。

蛋糕上錄色的,我也想不到好酸哦。。

祝你。生日快樂吧。。。開心哦。。。

    。。。。。                   ,,。,。、、

今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX

11月30号啦。>星期日<。

我又悶了。無野做。個個唔系翻工。就系屋k約唔到距地出來,

感我就搭車去沙河補卡順便翻學校了。點知無人哦。個個去行街道哦。

嗚嗚。。

今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX

所以我就去補翻張電話卡啦。哈哈。我159XXXXXXXXX個號碼補翻啦。下次翻大陸就會用呢個號碼啦。

方便大家聯繫我了。呵呵。呢張卡唔見左有個月了。我都好想補啊。就系fox唔俾我補啊

距話好多人知道我呢個號碼啊。唔想人地穩我。跟住我話,但系我好多同學啊。如果D同學穩唔到我。

甘米好麻煩咯。我無理由叫d同學穩我打你手機噶。所以就,。唔啦。

我知你唔想我用呢個號碼。以前系有人穩我啊。穩我都無野。既。不過我霖依家d人都無曬我號碼啦。

再加上d人都好難先有我號碼。我都唔俾號碼人。系靚女先俾啊。嘎,講笑。唔好嬲。。

所以同學們,見我q系大陸上,就記得打我159143嘟嘟嘟嘟嘟嘟。。。呢個電話啦,謝謝,,

然後就穩我家姐啦。

哈哈。我去左市二宮穩距咯。呵呵

去左距公司啊。原來姐姐系股票公司做。跟住請左細佬我食飯啦。

然後。去行街啊。跟住見到影貼紙相哦。我霖。我已經有年幾無影過啦。

跟住影啦。哈哈。。呵呵。。

好好笑啊。。

今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX今年既11月尾特别開心 - Andy.仔 - Always love ,FOX

哈哈。好可愛哦。

哈哈。。

12月啦。

我翻左廣州玩左5日啊。覺得好開心啊。

因為我想做既。想玩既。都做曬啊。我最想唱k既,都唱左啦。

我好內無唱過啦。就系Η`enson生日果晚我唱左好多歌啊。同fox合唱啦。哈哈。。。

12月1號星期1.我走啦。

想不到。fox,眼睛眼濕濕甘。唔捨得我走啦。但系唔走唔的啊。

所以沒辦法啦。對方都已經眼睛眼濕濕甘了。。

但系,,,

還有下次呢,因為距知我幾時會翻。所以就無感擔心了。

fox。。。我愛你。。。。。。。

永遠愛你。

                                                                                       andy仔。

                                                                          2008.12月2號。

 

  评论这张
 
阅读(169)| 评论(9)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017