注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

~のa!嘚冭遲

臭andy.QQ/微信:374998388

 
 
 

日志

 
 
关于我

工作於:英國保誠保險有限公司

网易考拉推荐

andy仔。羅翻回鄉證了。  

2008-11-12 21:58:13|  分类: 私人 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

11月9號      哈哈。好開心啊。11月9號。屋k人俾翻回鄉證我了。

我就第一時間翻大陸啊。哈哈,嗚嗚。。開心到爆咯。

哈哈,當我羅翻張感既回鄉證時,我就翻廣州了。其實我已經好累啦。

感我翻到去就下午1點啦。感我驚系訓覺啦。訓左成個下午哦。跟住醒左就5點幾了。

我就想出去行街了。可惜我無人民幣。全部都系港紙,得翻一張20蚊哦。想食D野都唔的了,

感我就唔出街了。系度上網咯。。。

跟住自己煮飯食哦。食完就睇電視。感就過左晚啦。最衰無人民幣啦。激死我啊。

跟住第二日。

      11月10號了。嗚嗚。我俾左電話肥婆噢。《就系我個同學》。叫距出來行街啊。但系我已經同距講

左我無人民幣噶。要陪我去銀行,對了。跟距就話好了。我就叫左距系東山口等我,然後我去接距了。

時間已經1點幾啦。距仲要翻學校。距系請假陪我出街噶。跟住第一時間一定銀行了。霖唔到去銀行見到個

同學哦。感就打招呼了。排隊要羅號啊。但我羅到445了。距就快過我先去。就22X啦。然後我就同距講我俾港紙你

幫我了。跟住就感。所以就快左好多啦。如果唔系啊。早都4點了。

不過對左后就已經3點幾了。不過我地都唔介意時間照行咯。。。

天氣凍啊。我就緊系買衫了。呵呵。買完我。到距了。呵呵。。陪距行黎行去。距都系買褲哦。

因為覺得果D唔知點形容既。布褲覺的舒服,距就系買左倆條一樣唔同色。。呵呵。。

然後就緊系走唔粒。我地既自拍啦。哈哈。

呵呵,買完經常買野俾距食。跟住就話請我了。呵呵。但我就好飽了。

咩都食唔落了。距就系話要請我。跟住就去KFC啦。呵呵。

到處行了。跟住肥婆死都話請我食野啊。

距話我上學期系學校時,呵呵,我最中意就雪糕了。跟住一個雪糕,一杯,汽水呵呵。。

食完野啦。我地緊系搭地鐵走人啦。然後我就送肥婆去三元里了。

呵呵。點知距又影我了。嗚嗚。。

真系醜咯。。。。我都唔上鏡噶。。

11月11號了。光棍節啦。呵呵,當然我唔系了。晚上就同FOX。周圍去了。呵呵。

11號,唔知點解好累了。訓到中午3點起。跟住無乜做。就翻去已經間學校。

《廣東省經濟貿易職業技術學校》。

見到好多舊同學啊。跟住聽到好多朋友同我講08屆D學生有幾亂哦。

當我入學校時。見到咩啊。見到好多學生當住老師面前食煙==/..跟住我掙大對眼。望著D學生

我已經無野講了。跟住我就問《彬仔》,點解間學校感啊。D學生頭髮感長。當老師面似煙。染曬頭髮翻學

哎。學校變啦。跟住講埋、學生打老師。保安。主任。=。警察經常翻黎學校玩。然後D人同我講。已經讀唔到書了。一晚宿舍比人偷左10部手機。嘩。我聽到。好踩我無系度讀了。唔系既話。恐怖啊。

跟住有好多人都同我講《唔想讀了。讀書好悶啊。翻左學感內啊。咩都無學到啊。》跟住我就同距地講。我自己都無讀書了。我D同學都變曬了。因為距地開頭唔敢逃課既。E+日日唔上課。出去玩,中意點就點。

呢間學校真系好失望啊。我霖唔到點解會感啊。D老師系米全部死曬啊。

搞到個個學生當左果度系旅遊哦。

       翻到學校。我見翻以前條女啊。雖然分左之後大家都好少講野。不過距都唔中意出聲噶,既然見到,同我講左句話就無講啦。

學校真系靚左好多啊。呵呵。。

跟住我就見到D同學。個個系度叫我個名。。有D仲系度講呢個系米《莫X輝》啊,距去左香港。無理由系度哦。

有D見到我就。企系度。望住我,跟住蘭住我。啊輝。當時我真系好開心啊。無論男女,都攔住我。叫。好內無見啊。哈哈。有D大叫。《啊輝。》彬仔仲衰,你唔好叫andy仔了。你都系叫menkey 啦。系度跳黎跳去。

感我真系好開心哦。呵呵。。、。到夜了。距地個個都叫我系學校訓,。唔好走啦。感難的翻黎。

跟住我話唔好了。我唔想系學校住。因為我要去FOX度咯。跟住睇電影噶。呵呵。

然後我就搭左258走人了。呵呵。翻到總工會轉車咯。走咯。點知過左3部車,激死我啊。

翻到去,FOX話睇電影咯。跟住打的士去市X宮。咯。點知距同我講,10點半,無人入場。取消咯。

嚇。氣死了。跟住天河城咯。然後貴咯。無優惠。感算啦。唔睇了。唔好曬錢。

第二日先睇了。呵呵。都好夜啊。啪吓拖。拖吓手感。呵呵。。12点几翻去。。

12号。走咯。翻屋k啦。呵呵。。搭車。訓覺咯了。。。。累

跟住翻到屋k就見到屋k。一樣感靚。感乾淨。因為。有我阿姨幫我地日日掃地,

幫我地睇屋然後我入到去。同以前一樣好乾淨。呵呵。

呵呵,

當然我最中意屋K塊鏡啦。要自戀嚇先。呵呵。

走人咯。去表姐公司了。因為距話我感內無探距,然後就請左我飲野,同埋食蛋糕哦。

好味道哦。。。。

食完野。緊系搭車去火車站啦。因為翻香港啦。

13號要翻工啊。

呵呵。到左尖東時,我打左電話俾個朋友,霖唔到距同經理一起哦。

點知,經理搶左距電話黎聽。個經理鬧到我無野講。話我呢幾日死左去邊。玩失蹤啊。

跟住我話。翻大陸咯。有事。唔好意思咯。然後就死叼我啦。跟住就叫我添日馬上去炮臺山翻工。

嗚嗚。好無奈啊。

呵呵。跟住就悶咯。系地鐵度自拍左倆張先。呵呵。。

覺得自己好醜啊。死FOX。成日話我樣衰。唔要你。啊

哼。你唔要啊。大把人排隊排到尖沙咀等住我受啦。

哈哈。。。

                                                                         ANDY,仔翻左大陸好開心啊。

                                                                             11月12號。

 

  评论这张
 
阅读(154)| 评论(9)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017